Menu
Menu

Laarzenwinkel.com verrassende winnaar

laarzenwinkel wint thuiswinkel award

Tilburg, 7 maart 2014

In The Harbour Club in Amsterdam zijn donderdagavond de jaarlijkse Thuiswinkel Awards publieksprijzen uitgereikt voor de beste webwinkels van Nederland met een omzet tot 4 miljoen euro. Tegen de verwachtingen in mocht Laarzenwinkel.com de prijs voor beste webwinkel in de categorie schoenen uit de handen van Sophie Hilbrand in ontvangst nemen.

Om zich van grote spelers als Zalando en Omoda te kunnen onderscheiden richt laarzenwinkel zich op een niche binnen de schoenenbranche en heeft zich gespecialiseerd in dameslaarzen met een brede schachtwijdte. Laarzenwinkel was met deze specifieke doelgroep de absolute underdog maar dankzij een trouwe vaste-klantenkring en een interessante marketing campagne kwamen zij toch als winnaar uit de bus.

De afgelopen maand hebben duizenden consumenten hun favoriete webwinkels beoordeeld aan de hand van een online vragenlijst. De resultaten van dit onderzoek, dat is uitgevoerd door Q&A Research & Consultancy, hebben geleid tot de vaststelling van de winnaars van de Publieksprijzen.

Laarzenwinkel.com is onderdeel van Etrias dat vorig jaar ook al een Thuiswinkel Award in de wacht wist te slepen met haar andere webwinkel Bedsupply in de categorie slapen. Het is nooit eerder voorgekomen dat één bedrijf twee jaar op rij in twee verschillende categorieën de prijs in de wacht weet te slepen. Het geheim? "We hebben een extreem jong, creatief en gedreven team. We zijn het enige bedrijf in Nederland dat bestaat uit 30 personen onder de 30. Je kunt je wellicht voorstellen dat dat voor een unieke bedrijfssfeer en kijk op marketing zorgt." Aldus Stan Verhoeven van Etrias.