Eva Solo Legio Koffiekop 200 ml
Productbeschrijving
Dit mooie koffiekopje is afkomstig van het merk Eva Solo, een merk dat zich specialiseert in de productie van kook- en keukenaccessoires. Het kopje heeft een eenvoudig dessin en ziet er hierdoor bijzonder stijlvol uit. Het koffiekopje heeft een diameter van 8,5 cm en een inhoud van 200 ml. Het gebruikte porselein heeft een stijlvolle uitstraling en is daarnaast stevig. U kunt dit kopje dan ook schoonmaken in de vaatwasser. De koffiekop is daarnaast kou- en warmte bestendig. Dit kopje past perfect bij de rest van het Legio assortiment van het merk Eva Solo.
Over Eva Solo
Eva Solo is opgericht in 1913, en is sindsdien uitgegroeid tot een grote speler op de markt van keukenbenodigdheden. Kernwaarden van het merk zijn simpliciteit, onderscheidende lijnen en functionaliteit. De producten van het merk zijn van uitmuntende kwaliteit en gaan tot jarenlang mee. Het merk werkt nauw samen met ambachtsmannen, om zo authentieke producten op de markt te brengen. Er wordt continu gestreefd naar innovatieve producten, en het merk heeft dan ook al meerdere prijzen gewonnen zoals een Product Design Award en een Red Dot Award.
Specificaties
- EAN
- 5709296009142
- Koffiekop
- Merk
- Eva Solo
- Serie
- Legio
- Kleur
- Wit
- Materiaal
- Porselein
- Inhoud
- 200 ml
- Duurzaam materiaal
- Eenvoudig dessin
- Schoonmaken in vaatwasser
- Geschikt voor vriezer, oven en magnetron
Productbeschrijving
Dit mooie koffiekopje is afkomstig van het merk Eva Solo, een merk dat zich specialiseert in de productie van kook- en keukenaccessoires. Het kopje heeft een eenvoudig dessin en ziet er hierdoor bijzonder stijlvol uit. Het koffiekopje heeft een diameter van 8,5 cm en een inhoud van 200 ml. Het gebruikte porselein heeft een stijlvolle uitstraling en is daarnaast stevig. U kunt dit kopje dan ook schoonmaken in de vaatwasser. De koffiekop is daarnaast kou- en warmte bestendig. Dit kopje past perfect bij de rest van het Legio assortiment van het merk Eva Solo.
Over Eva Solo
Eva Solo is opgericht in 1913, en is sindsdien uitgegroeid tot een grote speler op de markt van keukenbenodigdheden. Kernwaarden van het merk zijn simpliciteit, onderscheidende lijnen en functionaliteit. De producten van het merk zijn van uitmuntende kwaliteit en gaan tot jarenlang mee. Het merk werkt nauw samen met ambachtsmannen, om zo authentieke producten op de markt te brengen. Er wordt continu gestreefd naar innovatieve producten, en het merk heeft dan ook al meerdere prijzen gewonnen zoals een Product Design Award en een Red Dot Award.
Reviews
Er zijn nog geen reviews over dit product